vineri, 10 iunie 2011

De weekend!

Buna,

Fetele au intrat in posesia bratarilor si voiam sa va arat si voua cum le sta. Toate trei au fost foarte incantate ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Iuli mai are la mana 2 bratari facute de mine. Recunoasteti cescuta de cafea si boabele de la bratara Starbucks?:)

Efi
Efi poarta pe mana dreapta o bratara simpla cu noduri si cea cu inimioara tibetana. I-au placut foarte mult!Pooop

Pe Andreea nu am reusit sa o pozez insa imi doresc sa vad bratarile la manutele ei de gospodina in postarile de pe blogul ei tastebazaar.blogspot.com. Gateste dumnezeieste iar weekendul asta mi-am propus sa gatesc cheesecake.

Pentru mine am creat 2 bratari simple pe care le-am si purtat astazi:


Sa aveti un weekend placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu